Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Nytorv ved aftentide

NemID - Danskernes nye digitale signatur.

NemID kort

For at bruge din NetBank, Digital Post på Borger.dk eller kommunens digitale selvbetjeningsløsninger, skal du bestille et NemID. Dette gør du via dit pas eller kørekort.

Vigtigt! Når du skal aktivere dit NemID første gang er det vigtigt at du logger på det rigtige sted:
  • Hvis du har fået NemID i banken, så anbefales, at de aktiverer NemID i netbanken.
  • Hvis du selv har bestilt via hjemmesiden eller fået NemID på et borgerservice- eller skattecenter, så anbefales det, at du aktiverer dit NemID via Selvbetjening på nemid.nu.

Hvis du bestiller dit NemID i banken og prøver at aktivere det i på nemid.nu eller omvendt, risikerer du at spærre NemID'et.

Download: NemID informationsfolder


Test igen

Sidst opdateret af Benjamin Runge
23. oktober 2017

NemID support

Kontakt NemID support
Telefon: 7224 7050
E-mail support

Åbningstider
Mandag - fredag
08.30 - 20.00
 
Lørdag, søndag og helligdage
10.00 - 16.00
 
Jule- og nytårsaftensdag
10.00 - 14.00