Bær med sne

Spring mod vest i Middelfart

Gymnasterne fra projektet "Spring mod vest" havde en dejlig dag i Middelfart.

- Middelfart var en oplevelse ... de mest engagerede gymnaster på rejsen indtil nu, lyder det fra Lisbeth Damkjær, der er projektleder i Spring mod vest.

Det er springgymnaster fra Taastrup Gymnastik Forening og Idrætsforeningen Salto City, der i samarbejde med DGI står for det spektakulære event, Spring Mod Vest.

Gymnasterne springer blandt andet fra en kørende lastbil udstyret med minitrampolin på deres vej mod vest, hvor de gør stop i seks byer herunder altså Middelfart.

- Middelfart slog rekorden med 1517 og 5193 ialt på hele rejsen - det overgår ALLE forventniger. Vi slog igen en rekord og Odense som var vores højdepunkt blev overgået af passionerede gymnaster og mange seje børn og unge fra Middelfart, da de tog fat og VILLE slå rekorden. Så stor tak til Middelfart gymnastikforeninger og et godt publikum. Solen skinnede på os alle i Middelfart, siger en glad Lisbeth Damkjær.

Se flere billeder fra Spring mod vest i Middelfart ved at klikke her. Billederne er taget af Mads Teilmann.

03. juli 2013