Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Ny Lillebæltsbro med Middelfart i baggrunden

Ansøgningsskema til § 18

Der er ansøgningsfrist til § 18 tilskud 1 gang årligt, nemlig 20. oktober.

Tilskud efter § 18 skal søges på nedenstående formular.

 

Foreningsoplysninger
*
*
*
Kontaktperson
*
*
*
Hvad søges der tilskud til?
Max. 1080 tegn
*
Max. 1080 tegn
*
Max. 1080 tegn
*
Max. 1080 tegn
*
*
Økonomi
*
*
*
I kan også sende budget til paragraf18@middelfart.dk. Jo mere detaljeret budgettet er, jo lettere er det at behandle ansøgningen.
Børneattest ifm. tilskud
Involverer foreningens aktiviteter børn under 15 år?
*
Sidst opdateret af Benjamin Runge
27. maj 2020

Hvad bruger vi dine oplysninger til?

Når du ansøger om § 18 tilskud, registrerer Middelfart Kommune: dit navn, din e-mail, dit telefonnummer, hvad du søger tilskud til, økonomien bag din ansøgning, samt din tilknytning til din forening. Dine oplysninger bruges udelukkende til kvitteringskrivelse ifm. ansøgningen, sagsbehandling og evt. kontakt for Middelfart Kommune ifm. tvivlspørgsmål. Oplysninger opbevares på Middelfart Kommunes webserver indtil sagsbehandlingen er afsluttet, hvorefter de overføres til kommunens fagsystem med dertilhørende arkiverings- og slettefrister.

Behandling af personoplysninger

Kontakt til Databeskyttelsesrådgiver (DPO)

 

Børneattest ifm. tilskud

Hvis organisationen har børn under 15 år som en del af sin målgruppe, skal der være indhentet børneattester på alle de voksne, der har fast tilknytning til organisationen, projektet eller aktiviteten.

Vil du vide mere om børneattester, kan du finde yderligere information på Frivillighed.dk (åbner nyt vindue)

Børneattesten sendes til Social- og sundhedsforvaltningen i Middelfart Kommune:

Send Digital Post til Social- og sundhedsforvaltningen (åbner nyt vindue)