Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Påskelilje

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har glemt mit brugernavn og password?
Stå på login billedet i løbende bookinger, og under login rubrikkerne, er en knap med "glemt password?" tryk og du skal skive den e-mail som foreningen modager e-mails på ved bookinger.

Hvem kan booke?
Alle foreninger som er godkendt under folkeoplysningsloven, eller som kommunen stiller lokaler til rådighed for kan få adgang til at booke i lokalesystemet. Foreninger der ikke er godkendt under folkeoplysningsloven, men under anden lovgivning skal tage kontakt til den pågældende afdeling for at høre om de vil hjælpe. 

Sociale frivillige Foreninger
Foreninger der kan søge midler efter §18 eller §79 kan tage kontakt til Frivillighedcenter Middelfart, som vil være behjælpelig med at booke lokaler. Kontakt centret på mail: info@frivilligcentermiddelfart.dk eller på tlf. 2447  3084 i centrets åbningstid mandag til torsdag kl. 9-12.

Vi er midt i sæsonen og jeg skal bruge et lokalet f.eks hver mandag?
Du benytter løbende bookinger og laver en booking eller forespørgsel på den første mandag, som lokalet skal bruges (husk at vælge det rette tidspunkt), skriv i aktivitetsfeltet at foreningen ønsker hver mandag indtil d. xx.xx.xx og send ansøgningen af sted. Forvaltningen vil bagom systemet booke for hele perioden.

Hvornår kan man booke i systemmet?
Man kan booke i systemet løbende, men vi arbejder i sæsoner. En sæson er som et skoleår fra 1. august til 31. juli året efter.

Hvad er ny sæson?
Ny sæson er perioden fra 01.08.xx til 31.07.yy.

Jeg skal bruge lokaler i ny sæson?
Ansøgninger til ny sæson bliver samlet pr. 01. maj, hvorefter der bliver foretaget en fordeling af lokalerne. Ønsker skal være indtastet i årsbookingen senest 01.05. Når fordelingen er klaret, vil resten af sæsonens bookinger skulle foretages gennem den løbende booking.  

Hvilke lokaler kan foreningen booke?
Det er muligt for foreninger at booke lokaler på de kommunale skoler, inkl. kommunale gymnastiksale, multisale, Strib Skoles haller, Hyllehøjhallen og Gymnasiets gymnastiksale.
Derudover kan der bookes i Østergades Forsamlingshus, Grimmermosehuset, søbadet, Middelfart Rådhus, Middelfart Stadion, Cruyff Court Christian Eriksen.

Hvordan får man en bekræftelse?
Hvis foreningen har en mailadresse vil der automatisk blive sendt en bekræftelse når bookingen er godkendt, ellers vil man modtage et brev med posten.

Hvem kontaktes ved spørgsmål/problemer?
Skulle der opstå problemer eller har I spørgsmål til hvordan I booker som forening, kan Fritid kontaktes.



Sidst opdateret af Rikke Jørgensen
17. april 2018