Ansøgningsskemaer til medlem - kursus - lokaletilskud
Så er vi klar til digital indberetning af: (vi modtager kun elektroniske indberetninger)
Året 2021 bliver formentligt et anderledes år, så vi vil opfodre foreningen til at gennemtænke indberetninger ang. timer og udgifter en ekstra gang, inden indberetning.
Ansøgningsfristen er i år rykket til mandag d. 04. januar 2021 - Åbner for indberetning omkring 1. december 2020.
Foreningen skal trykke på det link, som foreningen ønsker at søge tilskud til.
Foreningen skal logge ind med medarbejdersignatur og gennemgå felterne
Foreningen bedes tjekke oplysningerne igennem. Der indberettes mange fejl.
Oplever man at systemet driller kan der sendes en mail til fritid@middelfart.dk, og I vil blive kontaktet.
Forvaltningen vil foretage stikprøver ved enkelte foreninger på det indsendte.
Ansøgning om kursustilskud 2021
Ansøgning om kursustilskud 2021 kan foregå på 2 måder:
1: Man kan udfylde nedensteånde exel-ark (husk at aktiver redigering), og sende den på mail til fritid@middelfart.dk HUSK at vedhæfte en fil med kvittering og kursusbeskrivelser (husk at der kun skal kursusbeskrivelser med, hvis kurset ikke er afholdt af foreningens hovedforbund)
2: Man kan udskrive nedenstående pdf, udfylde den i hånden og sende på den på mail til fritid@middelfart.dk husk atvedhæfte en fil med kvittering og kursusbeskrivelser (husk at der kun skal kursusbeskrivelser med, hvis kurset ikke er afholdt af foreningens hovedforbund), eller foreningen kan sende det hele i kopier til Middelfart kommune, Fritid, Nytorv 9, 5500 Middelfart
Ansøgningsfristen var mandag den 04. januar 2021- Pr. brev skal det være os i hænde tirsdag d. 05.01.2021 kl. 08.00