Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo

Bekymret for en medborger?

Bekymret for en medborger?Du kan til enhver tid henvende dig i Social- og Sundhedsforvaltningen og gøre opmærksom på, hvis du ser/hører om borgere, som du mener bør have hjælp.
Vi sørger for, at din henvendelse videresendes til rette forvaltning/afdeling.

Er henvendelsen vedr. et barn eller en ung - er der specielle regler

I hvert enkelt tilfælde vurderes, hvad der skal gøres. Ofte kendes borgeren i forvejen, og forvaltningen har forsøgt at komme i kontakt, men forgæves.
Vi må respektere, hvis borgeren ikke ønsker at modtage hjælp.

Hvis du henvender dig vil du ikke blive orienteret om sagens udfald, grundet tavshedspligten.

Bekymret for en hjemløs i vinterkulden?
Har du mødt en hjemløs på din vej i det kolde vejr og er du bekymret for vedkommende, så kan du ringe i vores åbningstid på nedenstående nummer.

  • AKUT-TELEFON: Uden for normal åbningstid, så kan du ringe til akut-telefonen på tlf.: 22865627.

Så tager vi ud og vurderer om den hjemløse skal på sygehuset eller på et forsorgshjem. Er der fare for den hjemløses liv eller helbred, så ring 112.

Kontakt:
Henvendelsen kan ske til
Social- og Sundhedsforvaltningen
Nytorv 9
5500 Middelfart. 
Tlf. på 8832 5812 eller 8888 4696
Digital post: Social- og sundhedsforvaltningen

 

 

Sidst opdateret af Benjamin Runge
13. juni 2018