Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Nytorv ved aftentide

Bortkommet pas


Bortkommet pas

Hvis dit pas er blevet sjålet eller er blevet væk på anden vis skal du melde det til Politiet eller til Borgerservice.

Hvis dit pas bliver fundet igen er det vigtigt, at du giver tilbagemelding om, at dit pas er fundet, da det ellers vil stå som bortkommet pas i systemerne, og det kan give store problemer i tolden.

Hvis du skal bestille et nyt pas i stedet for det bortkomne skal du starte helt forfra med pasansøgning. Det er samme fremgangsmåde, som hvis du skal have dit første pas.

Derudover skal du udfylde en erklæring om bortkommet pas.
Sidst opdateret af Benjamin Runge
01. november 2016

Kontakt

Borgerservice
Nytorv 9
5500 Middelfart

Ring til os

Selvbetjeningsløsning

Pas kan ikke bestilles ved selvbetjening.
Du skal altid møde personligt i Borgerservice.