Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Nytorv ved aftentide

Kontakt Middelfart Kommune

Kommunens hovednummer er 8888 5500.
Er der en bestemt afdeling eller forvaltning, du gerne vil have fat i, kan du finde forvaltningernes og afdelingernes telefonnumre og e-mails i menuen til venstre.

Telefontid pr. 15. august 2017:
Fast telefontid mandag-onsdag fra 8-15.30, torsdag 8-17 og fredag 8-13 alle steder.

Hotline til selvbetjeningHotline Syddanmark
Hver dag efter kommunens lukketid kan du kontakte Hotline Syddanmark på tlf. 70 20 40 21, hvis du har brug for hjælp til at benytte en selvbetjeningsløsning.

Hotline Syddanmark har åbent mandag-torsdag kl. 9-20. Her sidder en medarbejder parat til at guide dig igennem på hjemmesiden.

Hotline Syddanmark er et kommunalt samarbejde, som 19 af kommunerne i Region Syddanmark står bag.

Send en mail til Middelfart Kommune
Du kan kontakte Middelfart Kommune pr. mail ved at skrive på middelfart@middelfart.dk. Vær opmærksom på, at denne mail ikke kan håndtere personfølsomme informationer, da den ikke er krypteret.

I sådanne tilfælde henvises der til Middelfart Kommunes sikker mail postkasse (se nedenfor).

Send en sikker mail til Middelfart Kommune
Ønsker du at sende en e-mail til Middelfart Kommune, som indeholder følsomme oplysninger, skal du sende en sikker e-mail. Dette gør du fra din digitale postkasse på Borger.dk. Du kan også logge direkte på Middelfart Kommunes sikre postkasser på borger.dk ved at benytte følgende links (du skal logge på med dit NemID for at sende sikkert).

Send sikkert direkte til:

Hvad er sikker e-mail
Sikker e-mail betyder, at mailen er fortrolig og underskrevet med en digital signatur. Den digitale signatur er en elektronisk underskrift, der sikrer, at man ved, hvem der har afsendt meddelelsen og at der ikke er ændret i meddelelsen undervejs.

Vi sender din mail til rette sagsbehandler
Vi modtager din signerede og krypterede e-mail i vores hovedpostkasse. Herfra sendes den videre til den rette sagsbehandler. I praksis betyder dette, at du ikke kan sende din sikre e-mail direkte til en navngiven sagsbehandler hos os, men at din e-mail skal igennem en hovedpostkasse for at blive åbnet. I emnefeltet på mailen kan du eventuelt skrive, hvilken sagsbehandler eller afdeling, der skal modtage mailen. Så er det lettere for os at videresende mailen til rette medarbejder.

 

Sidst opdateret af Lisbeth Behrendt
14. september 2017