Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Nytorv ved aftentide

Pas hotline

KL har sammen med kommuner i det Digitale Hotline-samarbejde etableret en telefonisk hotline, som kan hjælpe borgere, der skal rejse til udlandet inden på tirsdag den 31. marts og er i tvivl, om hvorvidt deres pas indeholder fingeraftryk.

Hotlinen er kun åben for følgende borgere:
- Du bor i en af de 43 kommuner, hvor der er udstedt fejlbehæftede pas (Middelfart Kommune er en af dem).
- Du kan ikke komme igennem til borgerservice i din egen kommune.
- Du har fået udstedt pas i perioden 2. februar-26. marts 2015.
- Du skal rejse til udlandet inden på tirsdag den 31. marts.
- Du har ikke hørt fra din kommune og er derfor i tvivl om dit pas er gyldigt.

Hotline-nummeret er 7020 0000 og er åbent lørdag 10-17 og søndag 10 til 21. Hotlinen kan oplyse, om dit pas er omfattet af fejlen. Hvis det er tilfældet, skal du selv kontakte et borgerservicecenter i en kommune, for at få udstedt et nyt eller midlertidigt pas.

30.marts 2015